niedziela, 31 marca 2013

Święta, wiosna i takie tam...

Kochane!

Po pierwsze i najważniejsze życzę Wam pogodnej, radosnej i rodzinnej Wielkanocy. Może troszkę wyjdę ze standardu, a może patrząc za okno nie ja pierwsza i nie ostatnia to życzę, ale WIOSNY moje drogie! Najbardziej na świecie życzę Wam dzisiaj zamiany bieli na słoneczną i soczystą zieleń, rozćwierkanych ptaków za oknem i towarzyszącej temu wesołości i radości. Nie przejedzcie się i bawcie przednio!


Po drugie (i chyba ostatnie) Windy Hill :) Chciałam się wytłumaczyć z narracji. Zapewne zauważyłyście, że raz jestem Olivią, a raz stoję z boku. Mam nadzieję, że nie wprowadza Wam to żadnego zamieszania, a wynika z tego, że rzeczywiście raz sobie coś wyobrażam z perspektywy bohaterki, a czasami stoję obok i opisuje co widzę ;) Ostatnio bardziej przemawia do mnie to stanie z boku, więc możecie się spodziewać właśnie takich rozdziałów. Jestem pewna, że chciałam napisać coś jeszcze, ale nie pamiętam ;P

Więc to by było dzisiaj na tyle, bo muszę wracać do pacy zanim przyjdą goście. Jeszcze raz mocne uściski i

Wesołych Świąt!!


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia. :*

    A co do narracji: nawet nie zwraca się uwagi, szczerze mówiąc. Przedstawiasz ogół sytuacji i nieważne z czyjej to jest perspektywy. ;) Nie przejmuj się tym.

    Wierna Fanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram bo również nie zauważyłam nawet tego. To tak wciąga że na takie detale nie zwraca się uwagi ;) Tobie również Wesołych i pogodnych Świat ;) i przede wszystkim rodzinnych ;) pozdrawiam Cysia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeeej! Już mam dosyć tej rodzinności aż do grudnia :D Musiałam siedzieć przy stole w dniu w który mam milion dwiecie pomysłów na opowiadanie ;) I po raz setny dziękuję i wielbie wynalazce zmywarki do naczyń!
    Dziękuję za życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikki, jesteś niemożliwa!
    Czasami wystarczy, że przeczytam Twój jeden komentarz/wpis/zdanie i uśmiecham się. Masz dar do tego! :D Haha.

    Wierna Fanka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę Wam złożyć życzonka:)
    a więc:
    Drogie Panie i Panowie(dla naszego rodzynka też)!!
    Dużo zdrowia, szczęścia, ciepła rodzinnego, miłości(podstawowy element fundamentu rodziny), byście mieli więcej czasu wolnego:) by Wam te święta przyniosły jak najwięcej radości, humoru, byście radowali się wszystkimi dniami, żebyście się nie zmieniali i pozostali tacy sobą;) WESOŁYCH ŚWIĄT;)
    (przepraszam za moją długą nie obecność, mam nadzieję,że mi wybaczycie;) :**
    przesyłam pozdrowienia i buziaki;):****
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Kto tu nam się zjawił! :D Pozdrawiam Cię gorąco, M. :*
    A do Nikki pytanie - będzie coś dzisiaj, czy jednak święta, okienne wydumania itp. nie pozwoliły nic sklecić? :)

    Wierna Fanka.

    OdpowiedzUsuń

Znacie to uczucie kiedy jesteście powodem czyjegoś uśmiechu? Jest... Niesamowite!!