wtorek, 3 września 2013

Dramat, pomyłka, klęska, nieporozumienie, nieszczęście, tragedia, cios, katastrofa, ciężkie przeżycie, niedola, gehenna, piekło, koszmar, nędza, fatum...

I skończyły mi się synonimy na określenie strasznej wiadomości jaką dla Was mam... Wydaje mi się, że nie muszę mówić nic więcej.

E.L. James podała na Twitterze oficjalną obsadę "Fifty Shades of Grey":




Charlie Hunnam jako Christian Grey


Dakota Johnson jako Anastasia Steele



Nikki, kiedy się dowiedziała...


Nikki obecnie...

To byłoby na tyle. Może jak się otrząsnę dam radę napisać coś więcej. Dziękuję za uwagę.


BLOG PRZENIESIONY



30 komentarzy:

  1. A właśnie pędzę na bloga z linkiem tej wiadomości.....
    Powiem: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!no!!!!!
    why???????
    Tycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://favim.com/image/173919/ tu odrobinkę lepiej ...
      Tycha

      Usuń
    2. Dobrze nie jest! Matt Bomer już na zawsze w sferze marzeń!!! :(
      Tycha

      Usuń
  2. Oszaleli chyba...

    Wierna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyoszczędzimy na biletach do kina... Kupimy sobie za nie wódkę, albo coś podobnego na pocieszenie...

      Usuń
    2. Tak myślę! Kurde, szkoda. Jestem zawiedziona.

      Wierna.

      Usuń
  3. Przeczytałam to już wczoraj i do tej pory nie wierzę... Pomyślałam, że to Prima Aprilis, ale ponieważ urodziny już w tym roku miałam to zrzuciłam to na koszmar nocny. Ale nie. Teraz w pełni obudzona stwierdzam, że to jakaś kiepska pomyłka. Jeszcze ON - może jak go ogolą itp to sprosta, ale ONA - yyyyyyyyyyy tu brak mi słów

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co by musieli zrobić, żeby Charlie zbliżył się chociaż trochę do wymuskanego do granic, pedantycznego Christiana...

      Usuń
    2. Zmienić aktora. :) Mogę im to doradzić i jakoś miło wyperswadować!!!

      Wierna.

      Usuń
    3. Hihi nie wątpię, że byłabyś przekonująca :D

      Usuń
  4. zanim weszłam do Ciebie Nikki przeczytałam wiadomość na necie - MASAKRA
    to nie jest Grey !!!!!!- oby nikt jednak nie wpadł na ekranizacje Cross'a bo tego nie zniosę
    Z chęcią napiję się wódki- dorzucam się z kilkoma $$$ do flaszeczki i zapraszam na Podlasie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dorzucę sie do flaszki ;-)

    Może coś się jeszcze zmieni... Nigdy nie wíadomo!?

    Lena
    PS. Fota kota Super mialam podobną minę...

    OdpowiedzUsuń
  6. O MÓJ BOŻE ! JAKIM CUDEM NAWET AUTORKA NA TO POZWOLIŁA !!!!!!!
    NO JA SIĘ PYTAM JAKIM CHOLERNYM CUDEM ?!!!!
    przeglądam kilka stron w internecie i trafiam na to: http://hatak.pl/artykuly/obsadzono-bohaterow-do-adaptacji-ksiazki-piecdziesiat-twarzy-greya
    i mojego SZOKU nie da się opisać i pędzę tutaj zobaczyć czy już wiecie... no i wiecie !!!!

    T O T A L N I E
    B R A K
    M I
    S Ł Ó W
    ! ! !

    (zawiedziona,zszokowana,wściekła,depresyjna) An.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby nie było ja Charliego jako aktora lubię i szanuję! W "Sons of anarchy" gra rewelacyjne, ale nie jest Christianem... Cokolwiek z nim nie zrobią zawsze zostanie w moich oczach nieco lumpiarskim i przybrudzonym Jax'em Tellerem, a nie Szarym :( Szary to jego kompletne przeciwieństwo!!

    A jeśli chodzi o tą dziewuchę, to znam jakieś pięć milionów innych aktorek, które by się bardziej nadawały... Nie jest ani delikatna, ani naturalna, a już najmniej ładna, czy seksowna! Jest fuuuu!! I mogę tylko współczuć Charliemu, że musi z nią odgrywać intymne sceny... Przynajmniej wykaże się chłopina aktorsko :D

    Dziewczyny łączymy się w bólu :D To co z tą wódeczką?

    OdpowiedzUsuń
  8. podtrzymujĘ- zapraszam na PODLASIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przynajmniej jedna pozytywna rzecz wynikła z powyższego zamieszania z obsadą Szarego. Z ciekawości co do umiejętności aktorskich Charliego od rana oglądam Sons of Anarchy i oczywiście się wciągnęłam. Wcześniej nie słyszałam o tym serialu :D

    A co do wódeczki to ja chętnie się piszę. Powinnyśmy się umówić na wspólny seans Szarego jak go już nakręcą i wtedy na pewno wódka się przyda :)

    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę? :D Cieszę się, bo to jeden z moich ulubionych seriali! Każdy sezon jest ciekawy i zaskakujący, każdy inny. Nie dają się znudzić. No i Jax zdecydowanie będzie ewoluował!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już pół wolnego dnia poświęciłam na oglądanie serialu. Musze zrobić przerwę bo obiad sam się nie ugotuje :D Tak sobie myślałam dzisiaj, że Szary sporo "namieszał" w moim życiu, a był tylko książką, po którą przez przypadek sięgnęłam w sklepie. Wcześniej o nim nie słyszałam. Kupiłam pierwszą część pod wpływem chwili na zakupach - bo jakoś tak trafiła mi w ręce. Nawet nie wiedziałam o czym jest ta książka. W miarę czytania moje oczy robiły się coraz większe i połknęłam bakcyla. Później był drugi tom i trzeci. Gdyby nie Szary to nie przeczytałambym artykułu w gazecie na temat fascynacji jaką wzbudził wśród czytelniczek, nie dowiedziałabym się o istnieniu Crossa, nie zaczęłabym szukać w sieci info o ekranizacji Szarego, nie trafiłabym na wzmiankę o tym, że wszystkie fanki pragną Bomera w roli Greya, nie zaczęłabym oglądać White Collar żeby zobaczyć jak gra Bomer, nie szukałabym w sieci info o kolejnych tomach Crossa, co doprowadziło mnie na ten blog, nie przeczytałabym Softly, Spicy, Hilla, nie czekałabym teraz codziennie na nowe rozdziały Game, nie usłyszałabym penie nigdy o Sons of Anarchy, o książkach o których tu piszemy, nie wyrobiłabym w sobie nawyku sprawdzania co słychać na blogu przy każdej wizycie w internecie. Hmmm i to wszystko w przeciągu 6 miesięcy... Ciekawe co jeszcze przyniesie przyszłość :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczekajcie z tą wódeczką 2 miesiące to napijemy się wszystkie! ;)
    Cysia.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!
    Jestem pod wrażeniem! Więc to Szaremu zawdzięczam Twoją obecność! Mówiłam to już setki razy i powtórzę raz jeszcze: Ach ten Szary! Pewnie gdyby nie on Spicy byłoby Softly :D Różne drogi i rożne wydarzenia prowadzą nas do miejsc w których się znajdujemy i dlatego ja nie wierzę w przypadki. Bo niby przez przypadek zabrałaś do domu książkę, o której nigdy nie słyszałaś? To było ukartowane! Spisek :D Po prostu miałaś trafić na Greya, później na Crossa, MyStory i w końcu tą drogą na Sonsów. (uwielbiam oglądać seriale i jestem na bieżąco z wieloma tytułami). I tym sposobem nasze drogi się połączyły, poznałyśmy siebie i wiele innych koleżanek( I KOLEGÓW, których nie śmiem pominąć!!) bez których sobie nie wyobrażam dalszej działalności MyStory. A wszystko przez jedną z najsłabszych książek jakie czytałam i przez jednego nierealnego Szarego, którego zagra nie ten aktor! Nawet przez niego/dzięki niemu zebrało nam się na rozmyślania :D
    Ja mam w ostatnich dniach niejasne przebłyski przyszłości, ale to już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać seriale, więc możesz podrzucać mi ciekawsze tytuły. Może się okaże, że czegoś jeszcze nie widziałam, albo o czymś nie słyszałam :D

      A.

      Usuń
    2. Obecnie jestem na etapie:
      Dexter, The walking dead, Castle, Suits, Supernatural, Gra o tron, The Perfect Wife, Breaking Bad.
      Kiedyś oglądałam The Vampire Diaries i Pretty Little Liars, ale nie dałam rady :) Przerwałam.
      Jak sobie przypomnę coś jeszcze to Ci napiszę :) A Ty co oglądasz?

      Usuń
    3. White Collars, Grę o Tron, Hart of Dixie, Revenge, Wszelkiej maści CSI. Pewnie coś jeszcze ale w trakcie wakacyjnych przerw pewnie mi coś umknęło. Pretty Little Liars oglądałam, później zrobiłam długą przerwę ale tego lata z braku innych seriali nadgoniłam dwa sezony :) Vampire Diaries też oglądałam, ale stało się jakieś takie cukierkowe i przerysowane. Natomiast czekam na The Orginals. Zobaczymy co z tego wyjdzie. No i oczywiście od dziś na tą chwile nr 1 na liście Son of Anarchy :D

      A.

      Usuń
  14. Ja też bez Cysi nie piję! Czekamy na Cysię, film dopiero za rok, więc mamy czas. :D

    Wierna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Umówmy się wszystkie razem na premierę… wtedy się napijemy… :P
    Siedzę na balkonie, objadam się lodami, podziwiam zachód słońca i… czytam Wasze wpisy :) Chwila relaksu.
    Trzeba przyznać, że od Szarego „wszystko” się zaczęło! I oto …jesteśmy gdzie jesteśmy :P

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh kochane jesteście! No do roku to raczej wyjde i będzie dobrze ;)

    Cysia

    OdpowiedzUsuń

Znacie to uczucie kiedy jesteście powodem czyjegoś uśmiechu? Jest... Niesamowite!!